13 Aralık 2011 Salı

Kahvaltı

Bazı sabahlar o kadar zor gelir ki bana kahvaltı hazırlamak ,çabuk ama lezzetli sandviç 'leri tercih ediyorum..Bu sabah ta o günlerden biriydi.Güzel sandviçin sırrı güzel bir ekmek esasında,gerisi size kalmış,içini keyfinize göre doldurun.Ben bu sabah ki sandviçimi Migros'tan aldığım tam tahıllı ,jumbo tost ekmeğine hazırladım.İçine de kendi zevkime göre; - az yağlı kaşar peynir -hindi jambon -domates -marul -roka  -taze kekik Koydum ama tüm bunlar ne kadar lezzetli de olsa ,sandviçe asıl lezzeti veren kesinlikle soslardır.Bu sabah sos kullanmadım ama çokta kuru olmaması için üst kata biraz siyah zeytin ezmesi,alt kata ise Heinz light mayonez sürdüm.Yağ yerine lezzet vermesi için her zaman light mayonez kullanıyorum ki Heinz bence en başarılısı. Sonrada bu sandviçi ,tost makinasını biraz ısıttıktan sonra ,ısıtıyorum.Ama bastırıyorum,kocaman kalıyor ve ortası yumuşatdık,kenarları ise kıtır kıtır oluyor. Bence denemekte fayda var :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder