24 Ocak 2019 Perşembe

Herşey dahil Tatiller Volume2 - bu yaz nereye gitsek?

Herşey dahil konseptini kim ne derse desin ben severim arkadaş ama tabii ki tüm tatil köylerini değil... Bu yaz nereye gitsek diye düşünenler için 1-2 otel analizi...
Türkiye’de tek binadan oluşan herşey dahil otelde var, kocaman bir alana kurulmuş tatil köyleri de...emin olun sadece bütçe meselesi değil otel seçmek, vizyonla da alakalı...
herşey dahil tatile gitmenin bir çok sebebi var bence; deli gibi yemek yemek,  deli gibi içmek(bu yemekten de önemli sanki) ya da çılgınlar gibi animasyon(bu benim için kesinlikle bir sebep değildi ta ki yavrum çok eğlenene kadar).
benim sebebim ise adalara, modalara, alaçatına gidip(onlara da gidilir tabii gidilmez değil amaaaaa) mini mini tabaklarda ki mezelere deli paralar vermektense iyi bir tatil köyüne gidip a la carte restaurantları, kaliteli içkileri, güler yüzlü personeli ile güzel bir tatil geçirme, yani tatilde (yani tamda o anda) para düşünmemek- amma hesap ödedik dün akşam dememek!
Favori tatil köylerimi herkes bilir, ben Voyage sevenlerdenim amaa emin olun başka yerleri de test ettim.
Mesela geçtiğimiz yıl Kaya Palazzo, Jiva ve  Rixos Beldibi’ne gittik orda kalırken de Rixos Sungate’i gezdik.
Kaya Palazzo kesinlikle benim tarzım değil bir kere çok büyük, deli büyük, ve değişik! ama yemekleri enfesti, Türk gecesi vardı - o ne etler, deniz ürünleri gecesinde ne balıklar ne kalamarlar ama yemek salonu öyle büyük öyle büyük ki!! odaları tertemiz ama pastanesi kötüydü kimse alınmasın...
Gelelim Rixos Sungate’e; arkadaş öyle tatil köyü mü olur! evet kocaman bir köy olmuş ama kendisi pek olmamış, bir kere çok insan var ve  acayip gürültülü- tamam silence tarafları vardır ama eminim o kadar da silence olamaz ortam...
hakkını yememek için söylüyorum ki çocuklar için çok aktivite var...sadece gezdiğim için içinde çarşı olması, nargile’nin içine dalmış olmam falan soğuttu kendinden beni!
Rixos beldibine gelince ben sevdim küçük dinlenmelik kalınır ama 2-3 gün fazlası sıkar, kesinlikle çocuk oteli değil- kokteyleri güzel( köpüklü şarabı şişeyle getirmesi harika:)) 
O civarda bir Rixos’a gidersem sanırım yine Beldibine giderim:)
Gelelim Fethiye Çalışta bulunan Jiva otele; tam bir tatil köyü de değil, otelde amaaa yemekler öyle güzeldi ki anlatamam- biz a la carte olarak  Japon restaurant’ına gittik ve parmaklarımızı yedik, açık büfe’nin servis ediliği restaurant pek sevimli değil ama yemekler az, öz lezzetli. Gelelim odalarına- ben çok sevdim, tertemiz ve herşey beklenti karşılar cinsten,havuzlu odaları da var ama hepsi orta alana bakıyor( sanıyorum mini golf alanı yanında bir odanın havuzu arkaya bakıyor- acayip süper olur öyle bir havuz)  yine o civara gitsem yine kalırım☺️ Çok büyük bir otel olmamasına rağmen oğlum animasyonlarla çok eğlendi ve 1 ay kalsak olmaz mı diyordu en son:))









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder