25 Mart 2012 Pazar

Sıcak simittt...

Haftasonlarının değişmezi aile kahvaltılarıdır bence.Tüm haftanın yorgunluğunu sohbetle uzayan ,kahveyle sonlanan kahvaltılarla atarsın.Bizde bunları yaşayanlardanız;her haftasonu kahvaltı için bir yer düşünür ,mevsimin kış olmasından dolayı da aynı yerlere gidilir, ve her seferinde 'Yaz gelse de açık havaya gitsek ' diyenlerdeniz yani  :)) Artık bahar geldi gelmesine ama biz gidemedik başka yerlere,aynı mekanların bahçeleri çağırdı bu sefer bizi kahvaltıya:) 
Ama asıl kahvaltı denilince benim aklıma simit gelir,mis gibi kokusuyla ve çıtır çıtır lezzetiyle Ankara simiti.Neden diğer şehirlerden farklı yada neden oralarda bu kadar güzeli yapılmıyor bilmem ama  12 yıl olmak üzere ben Ankara'ya yerleşeli ,kuşkusuz Ankara'nın en sevdiğim özelliği-sıcak sokak simitleri.
Bu sabah biz kahvaltı için her zaman ki mekanlardan Eskişehir yolunda ki'Kafes Fırın'a gittik,ortamı güzel,mis gibi kahve de kokuyor ama bu sabah maalesef yediklerim güzel değil di!Çok kalabalıktı ondan mı bilmem ama ,benim sandviçin ekmekleri kurumuş ve beşamel sosu donmuştu!!!Aklımdan bir an için ;bu benim siparişimden çok önce yapılmış düşüncesi bile geçti!Ama arkasından aldığımız tatlılar bu ayıbı azda olsa örttü de bizde tam anlamıyla küsmedik kendilerine.
Yine de benim size tavsiyem ,eğer buralara giderseniz ya haftaiçi gidin ,yada gitmemeyi tercih ederseniz de kendinize bir simitçi bulun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder