25 Mart 2012 Pazar

Hımmmm...

Bizim Müge'yle dışarı çıkıp yememek yiyemememiz uzun zaman olmuştu ki geçen gün güneşi de görünce attık kendimizi sokağa.Bebişlerimizi arabalarında mışıl mışıl uyurken bizde sohbet ede ede yürüdük Tunalı'dan Filistine .Tabii eski alışkanlıklar değişmiyor,yolumuz Big Chefs'e düştü.Ben uzun zamandır gitmiyordum,küstürmüşlerdi beni özensiz bir kahvaltı tabağıyla ama 2.şansı hakeder bence Big Chefs dedim ve yanılmadığımı kanıtladılar.Öncelikle masaya gelen benim hiç sevmediğim o salçaya benzer başlangıç kalkmış,her zamanki zeytinli yağ masada yerini almış.Ne yalan söyliyim bu bile beni geri kazanmada büyük adım :)

Biz ortaya Margarita pizza ve yanındada Keçi peynirli salata sipariş ettik.Her zamanki gibi pizza nın hamuru tam kıvamında ve çok lezzetliydi ama salata için söylenicek söz bulamıyorum;harikaydı.İçine bir sürü yeşilliğin yanısıra ,ceviz ,yaban mersini gibi lezzetler katılmıştı,mis gibi zeytinyağı da salatayı özel mi özel kılmıştı.Keçi peyniri hakkında pek yorumum yok;normaldi.Herkese tavsiye edilir...

Genel olarak çok memnun ayrıldık.Belki bir sabahta tekrar kahvaltıya gideriz belli mi olur ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder