29 Mart 2012 Perşembe

Ayakkabının da anlamlısı..

Sanırım Ankara'ya yaz hiç gelmeyecek .Geçtiğimiz haftanın bahar gibi günleri bana tüm kazakları kaldırma hevesi vermişti ,güzelce yıkandılar,ütülendiler ,dolabın taa derinliklerine yerleştiler.Ama bugün değişik birşey oldu ve giden kış geri geldi.

Neyseki sadece bugün için gelmiş ,yarın gidecekmiş...


Ben ki sıcak sevmem ,çokkkk özledim yazı,öyle ki biz yazlık ayakkabı ,terlik telaşına soktuk kendimizi.

Bizi çocukluğumuzdan anılara götüren espadriller yine moda bu sene ,valla ben bayıldım bu modaya rahat,sade ama bir o kadar da cıvıl cıvıl.Kim istemezki ayaklarına baktığında çocukluk kahkahalarını hatırlasın.Mutlaka bakılmalı ve alınmalı.Mümkünse de özellikle Toms alınmalı .Bu ısrarımında bir anlamı var aslında;alınan her ayakkabı için bir tanede alanın adına firma yoksul çocuklara veriyor,nasılsa alınacak bari alırken faydalı olalım çocuklara da.2006 yılında başlayan bu sosyal proje tüm hızıyla devam ediyor.Hadi bizde ufacıkta olsa bir yerinden tutalım bu projenin ,bizimkiler kadar ve hatta daha anlamlı kahkahaları hissedelim ayakkalarımıza bakınca...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder