24 Mart 2012 Cumartesi

Sarp'a Diş Buğdayı

Sarp'ın diş buğdayını yapalı çok uzun zaman olmasına rağmen ben anca fırsat buldum da yazabiliyorum.Diş Buğdayına annem,babam ve ablam 1 gece önceden İstanbul'dan geldiler,tabiki elleri de boş değildi ;annem Zeytinyağlı Yaprak Sarma , Kaya Kurabiyesi ve Nişastalı Kurabiyesinden yapmış getirmiş.Ellerine sağlık mis gibi de yapmış.Ben çok çeşit yapma planlarımı maalesef gerçekleştiremesem de elimden geleni yaptım:)) 



Güzel bir çikolatalı pasta ,buz gibi limonata ,güzel mi güzel muhallebi,sıcacık ıspanaklı börek ,böyle günlerin değişmezi kısır ve kuskus salatası ta masada yerini aldı.Annem sağolsun 3 kız büyütüp bir sürü de diş buğdayına katıldığı için çabucak buğdayıda hazırladı.Ve baş köşeye yerleştirildi.Ben zor sanmıştım ama ;buğdayı haşla,toz şeker ekle ,ceviz ve bademi hafifçe küçült,narıda ekledik mi oldu işte.

Davetlilerimin çoğu gelemese de gelenler yetti bana,yedik içtik eğlendik, en önemlisi de özel günümüzü paylaştık..
Sıra meslek seçimine gelince Sarp bir süre bekledi,ne istediğine mi karar veremedi yoksa bizim isteklerimizi de gözlemledi bilemem ama ,önüne koyduğumuz ;hesap makinası(mühendis),kalem(yazar),not defteri(hukukçu),ipod(müzik) ve baba'yla hala mesleği olan dergi arasından ipod'u ve dergiyi seçmesi günün en eğlenceli anı oldu bizim için...Eee bu kadar severken babasını, izinden gitmesi çok normal geldi bana ::)

Bu arada söylemeden geçmiyim buğdayın içine sakladığım para da annem'e çıktı:) Hediye almaya gönüllü olan annem de bu işe çok sevindi doğrusu :)

Diş Buğdayı da bitti ama Sarp'ın diş ağrıları maalesef geçmedi,Ogün beyin üst dişleri de çıkıyor demesi de tuz biber oldu benim soframa...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder