29 Aralık 2011 Perşembe

Nefiss Tarifler...

Her gece eğer uyuyakalmazsam biraz internette dolaşıp yeni sitelere göz atıyorum ,özellikle de yemek sitelerine. Yabancı kaynaklar bu konuda çok başarılı ,görseller süper.Ama artık bizde de yabancı sitelerden geri kalmayanlar var.Özellikle çok beğendiğim bir site var ' cafefernando.com '. Bir kez ziyaret etmeniz ,her gün yeni bir yazı eklendi mi diye merak etmenizi sağlıyor.Tarifler muhteşem ,fotoğrafları diyet yapan biri için baştan çıkartıcı.Bunun dışında birde benim geçen senelerde ay başı çabuk gelse de yeni sayısını alsam dediğim bir dergi vardı 'La Cucina İtaliana ' .Birbirinden güzel İtalya fotoğrafları ve lezzetli yemek tarifleri vardı içinde.Ama bir gün çoğu iyi dergi gibi (mesela Food & Travel) onunda artık ülkemizde basılmadiğını öğrendim.Ama geçenlerde azda olsa avunmamı sağlayacak bir mail aldım,'La Cucina İtaliana' web sayfasını açmış.Güzelde olmuş,ben şimdiden tarif seçmeye basladim size de ,ara sıra incelemenizi tavsiye ederim,yada tarifleri deneyerek kendinizi mutlu etmenizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder