9 Aralık 2011 Cuma

Yengeçç...

Denemek için gittiğimiz  'Surfer Crab ' isimli restaurant ,beni memnun mu etti yoksa etmedi mi tam olarak kestiremedim  doğrusu.Bu yer caddebostan 'da,çok küçük ama şirin. Tüm menüyü denemedim tabiiki ama iki tane farklı kova'dan aldik( genelde yemekler kova ile geliyor ).Mavi yengeç kovası tam beklediğim gibiydi,yemesi zor tabii ama tam anlamıyla yengeç işte.Beni hayal kırıklığına uğratan ise 'Acılı Baharatlı Karides Kova' ,ben Karides görmeyi beklerken karidesli börek geldi.Börek güzel olsa yinede idare edecektim ama acı olmayan bu börekte karides püresi kullandıklarını iddaa etseler de ,kesinlikle Karides lezzeti yoktu.Karides konusunda hayal kırıklığı yaşadığımız için istemek için hazırlandığımız ahtapottanda vazgeçtik ve yengeçlere iyi vakit geçirip hesabı çok geç olmadan istedik.Yengeç kovası için fiyat normaldi bence ama karidese ödediğimize acıdım . Yinede genel olarak ben beğendim mutlaka gidin ve yengeç yiyin, en azından eğlenirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder