8 Aralık 2011 Perşembe

Bağdat Caddesi...

Havalar daha da soğumadan ,kar gelmeden birde cadde'ye gidelim dedik.Bağdat caddesi , ne kadar çok gitsem de tekrar tekrar gitmek istediğim ,gezerken kendimi iyi hissettiğim ve almak istediğim herşeyi bulabildiğim yerlerden bir tanesi.Tabii yemekte aradığınız cadde iyi yerlerden bir tanesi. Hava guzel olduğu zaman bebekli annelerin çokluğu hep dikkatimi çekerdi  caddede ama meğer bir mantığı varmış, hem bebek hava alsın hemde anne sıkılmasın :))  Bugün de o günlerden bir tanesiydi , her yerde gülümseyen bebekler ve vitrinleri inceleyen anneler vardı. Ne yalan söyleyim bende onlardan biri olmaktan çok memnundum:)) Hep yaptığımız gibi Suadiye tarafına park ettik ve yürüyerek caddenin keyfini çıkardık.Çok uzun dolaşamamış  olsak ta bir kaç mağaza da indirimlerin başladığını gördüm, yılbaşına hazırlıklar başladı tabii. Biz Kizilkaya'larda tadı hiç değişmeyen 'İslak Hamburger ' lerimizi yedikten sonra , herkesin süslemeler önünde fotoğraf çektiği 'Vakko'ya doğru ilerledik. Belki siz uğrayamassınız diye ben size fotografını ekledim. Ben bu süslemeyi her sene olduğu gibi bu sene de favorim seçtim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder