29 Kasım 2011 Salı

Kahve Molası

Kahve molası vermek için Kızılay Starbucks'a uğradım; seviyorum bu Starbucks'ı farklı bir havası var bence; çok yoğun olması,her tür insana rastalayabilmem hoşuma gidiyor.Bugün mesela yan masalarımda bir çift vardı ;birbirlerine sevgiyle bakan,bir bayan vardı kızının okuldan çıkmasını beklerken kitap okuyup kahve yudumlayan ve birde bir genç kız vardı camdan bakıp dalıp giden...Farklı hayatlar yaşarken kısa birer mola için buluştuğumuz yermiş gibi geliyor bana Starbucks'lar. Ama bugün biraz hayal kırıklığı yaşatmadı desem yalan olur,yılbaşı süslemesi yapılmış ,yılbaşı kahveleri raflarda yerini almıştı ama maalesef ben 'Peppermint Mocha' istediğimde kalmamıştı!Bakalım ne zaman tadına bakabileceğim :( Ona üzülmekten vazgeçip her zamanki değişmez kahvemi aldım;Latte!Bir pakette yılbaşı kahvesini eve götürmek için seçtikten sonra metroya doğru yürümeye başladım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder