27 Kasım 2011 Pazar

Yılbaşı Geliyor...

Benim için kahve düşkünü ,meraklısı ve hatta bağımlısı bile denebilir. Nerde kahve kokusu duysam durup içmek isterim ama bizde her yerde güzel kahve olmuyor ,her köşe başında kaliteli kahve bulabileceğimiz günlerde gelecek inşallah...
Bügünde dışarı çıkmışken kahve içmeden olmaz dedim ve annemle Tchibo'dan aldik  kahvelerimizi ;ben sert ve sade kahve severim ama bugünkü kahve başka birşeydi ve çok kötüydü!Zaten haftasonları Gordion ,Gordion anneleriyle( bu benim gibi bebeklerini alıp haftasonları Gordion'a gelen annelere taktiğim bir isim)dolup taştiği için çoğu hizmet kötü oluyor ama bu kadarı da olmamış. Tabii kahveler 1-2 yudum alınıp birakildi ve eve dönünce acilen yenileri hazırlandı.

Bu arada Gordion yılbaşına hazırlanmış,çok sevimli süslemeler yapmış .Mağazalar çok renkli olmasa da biz Zara home 'a baktık biraz , yılbaşı ağacınız varsa eğer güzel süsler getirmiş,yada yılbaşının ertesi sabah güzel bir kahvaltı hazirlamak isterseniz kırmızı Amerikan servislerde var, ama benim gönlümü çalan üzerinde ailenizle yılbaşı yemeğinizi yiyebileceğiniz kırmızı masa örtüleri...Özel birşeyler yapmak istemesenizde o gece,en azından güzel bir yemek yemelisiniz sevdiklerinizce bence...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder