11 Kasım 2011 Cuma

11.11.2011

Hayatımda bir sürü değişiklik olduktan sonra nihayet düzene oturdu ve bende kendime bir kaçamak yapıp yazılarıma geri dönebildim:)
Hayatımda değişiklik oldu derken en büyük ve en özeli bir erkek çocuğum oldu :) İsmi :Sarp.

Ben Ankara'da yaşıyorum; doktorum Güven hastanesinden Sarp Özcan; eğer çok iyi bir doktora ihtiyacınız varsa tavsiye ederim ancak Güven hastanesi SGK'ya bakmıyor ve özel olarak gitmelisiniz, bunun yanı sıra Sarp bey size kendinizi ve bebeğinizi inanılmaz derecede güvende hissettiriyor, size ve bebeğinize o kadar iyi bakıyor ki, siz sadece hamileliğin tadını çıkartıyorsunuz ki yaşanması gereken sadece bu :)

Ben doğumumu 13.09'da yaptım , hastanede 2 gece kaldım,doktorum kadar hemşirelerden ve tabii ki tüm personelden çok memnundum ki bir ara eve dönmesem mi dedim :)

Anladım ki doğum yapmak sadece başlangıçmış, mucize gerçekleştikten hemen sonra gerçek hayata döndüm ve bebek bakımı hakkında ne kadar çok şey öğrenmem gerekiyormuş onu anladım, neyse ki ilk başlarda annem Ankara'ya geldi bana ve eşime yardımcı oldu.Yardım etmeye hevesli bir eş her şeyiniz olabiliyor zamanla.
Ben bebeğime mama veriyorum, Milupa - Aptamil, bizim için hiç sorun yaratmayan Sarp'ında severek içtiği bir mama bu.O yüzden besleme konusunda da bazen eşimden destek aldığım için benim için bazı günler harika geçiyor.

Ama geçenlerde bir gün Sarp tüm gün gaz sancısından ağlarken bende yardım edemediğim için bir an ağlamak istedim, böyle zamanlarda yanımda biri olsa keşke diyorum :(

Bu arada Sarp'ın kontrolleri içinde Güven hastanesinden çocuk doktoru Ogün beye gidiyoruz,güler yüzünden ve bilgisinden dolayı ondanda çok memnunuz.

Uzun bir süreyi kısa bir yazıya ancak bu şekilde sığdırabildim ama bu ay artık oğlumun gülücük saçmaya,kendi dilinde konuşmaya başladığı bir ay olduğu için paylaşacak daha çok yazım olacaktır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder