14 Kasım 2011 Pazartesi

İPAD2


Cumartesi günü de deli gibi her abone merkezini arayıp,sonunda ipad bulamama maceram bu sabahta devam etti vee hedefime ulaştım :)))
Bu sabah bir anda eşimin bir 'iphone alma zamanım geldi' demesiyle ,kendimizi Tunalı'daki Turkcell abone merkezinde bulduk ve iphone'u alıp çıkarken ipad gelince bana haber vermelerini istemem , 1-2 saat sonra sonuçlandı ,bende ipad'ime kavuştum:)) Bunca zamandır Apple'a her ne kadar hayran olsam da , hiçbir şey satın almamıştım, bugüne kısmetmiş.İpad,iphone;yani tüm Apple ürünleri harika; ki ben sadece bir kaç saattir sahibim...Ve galiba bundan sonra da devam edecek...

Teknoloji peşinde koşmak dışında tabii bugün insan içine de karıştık :) Eşimin ablası Ayşe dün New York 'tan döndüğü için onu ziyarete gittik;tüm CSI 'ları izlemiş olsamda birde gidenden dinledim New York'u :)ne yalan söyliyim gidesim geldi :)gördüğüm fotoğraflarda pekiştirdi isteğimi.bu arada bizi de unutmamış,kendi alışveriş çılgınlığına bizi de katmış bize ve özellikle de Sarp'a muhteşem hediyeler getirmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder