24 Nisan 2015 Cuma

Arabica Coffee House-Tepe Prime

Ara ara iş için uğradığımda gördüğüm bir kahve dükkanıydı benim için Arabica, birde tabii instagramda iştah açıcı kahve fotoğraflarıyla.
Bu sabah o tarafta işim olunca hemen bi denesem 1-2 işimi de hallederim, kahvenin tadına da bakmış olurum dedim ve yönümü Arabica'ya çevirdim.
Ben gittiğimde mekan çok kalabalık değildi, Ankara'nın hala kışı yaşadığı bugünlerde yere kadar inen camlarından içinizi ısıtacak bir sıcak giriyordu. 
Eğer güne coffee shop'ta başlıyorsam klasikleşen kahvaltım croissant ve light süte latte olduğundan, aynı siparişi verdim ve oda ne Ankara'da yediğim en iyi croissant- lezzet harikaydı ama azıcık daha  çıtır olmalıydı- ve lezzetli latte.
Sandviçlerinde fazla ilgimi çeken bir tane olmadı ama tatlılarda gözüm kaldı...
Kendileri mi yapıyor, bir yerlere mi yaptırıyorlar bilmiyorum ama iyi ki yapıyorlar.
Oralara yolunuz düşerse yada en iyisi düşmese de düşürün ve tadına bakın...

Bu arada harika bir yarışma yapıyorlar instagramda, ben katıldım ve çok istiyorum kazanmayı, gidip bol bol fotoğraf çekmeyi, sizde gidin sıcacık kahvenizi için ve Instax mini 8 kazanma şansı yakalayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder