5 Nisan 2015 Pazar

CerModern



cuma günü İstanbuldan herkesin gelmesiyle düğün telaşımız başladı...
cumartesi gününün tamamında eğlenerek geçirirken gece 03:00 gibi yatacağımızı hesaba katıp ertesi gün brunch'a gidelim de bizimkiler yola çıkmadan önce uzun uzun kahvaltı edelim dedim...
brunch için daha önce gidip yer bulamadığım CerModern'i seçtim ve iyi etmişim...
menu oldukça zengindi, çeşit çeşit zeytinler, peynirler, salamlar jambonlar...
sıra zeytinyağlılara gelince enginarlar, kabaklar...
pastane ürünleri bir yanda tatlılar diğer yanda...
ne isterseniz var anlayacağınız lezzetleride harika... 
sınırsız çay ve portakal suyu da fiyata dahil ama içtiğimiz nescafe ve türk kahvesi için ayrıca ücret aldılar aklınızda bulunsun...

Cermodern haftasonu keyifli vakit geçirmek için harika bir mekan. Özenle seçilmiş müzikler, tertemiz yerler...
Bebekli aileler unutulmamış, mama sandalyeleri de alınmış, bayanlar tuvaletine alt açma masası da konulmuş ama tek sorun yeterince temiz olmamasıydı, birazcık daha özen ister. Masanın altına çantamı koymak istedim sonra vazgeçtim... 

Bu konuyada azıcık özen gösterilirse, beni ayın 2-3 pazarı orda görmeniz muhtemel...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder