9 Nisan 2013 Salı

Turkcell, Turkcell, Turkcell...

Bugünler de spora yeni başlamış olmam ve dolayısıyla eve döndüğümde kolumu bile kaldıramamam ne yazı yazmamama  ne de bir şeyler pişirmeme  izin veriyor.
Ama ben şimdi çabucak bir özet geçerim ve arayı kapatırız.

Evet spora başladım ve evet bu sefer kararlıyım, sağlıklı olmam için spor şart! Ve zaten değişik olan da bu sefer zevk alıyor olmam :)
Mekanın temizliği, hocaların profesyonelliği ve ilgisi birde eve yakın olması dolayısıyla tercih ettiğimiz spor merkezi Unitedclubs - Zirvekent oldu.
Zaten işten güçten kalan azıcık vaktimi de spor merkezinde geçirir oldum :)

Bu haftanın en güzel olayı da Cem'in günü birlik gittiği İstanbul'dan annemle babamı da alıp getirmesi oldu :) Süper sürpriz...

Haftanın en can sıkan olayı ise Turkcell ile aramda yaşanan dialog tu ki bunu yazmadan geçemeyeceğim. Turkcell'i severim hatta bir sürü kontratlı cihaz almışlığımda vardır. Kuralları bellidir ve iki tarafta uyduğu sürece hiçç sorunsuz kullanırsınız cihazını.
Hatta biz platinum müşteri olduğumuz için ilgili müşteri temsilcileri ve güler yüzlü özel hizmet ekibi de Turkcell'den vazgeçememe nedenlerimizdendir.
Ama bu hafta benim basbas bağırmam sonucunda bile tek bir kişi konuyla ilgili beni arayıp ' kusura bakmayın' demedi ya Turkcell ben bile senden soğuyabiliyormuşum. Konuyu sizle de paylaşacağım ki başınıza gelmesin;
Turkcell'de ( başka Gsm şirketlerinde nasıldır bilmem ) bir TC kimlik nosu ile toplamda 4 cihaz alabiliyorsunuz (telefon, tablet,bilgisayar) ve bunlar sınıflara ayrılıyor. Mesela en yüksek'ten(Ultrabook) 2 adet alamıyorsunuz gibi...
Neyse benim geçen sene 3 cihazım varken aaa bu bilgisayarda pek hoş dememle aldığımız Asus - Ultrabook sonrası kontenjanım doldu ve yeni 1 cihaz almak istiyorsam taksitlerin bitmesini beklemem gerektiği söylendi.
Evettt geldik heyecanlı kısma; benim geçen ay 1 cihaz kampanyam bitti ve ben bana bir iphone5 mi alsak dememle aldım cevabımı ; ALAMAZSINIZ!!!
Nedeni ise hani siz Ultrabook aldınız ya, onu alırken birlikte aldığınız VINN da bir cihaz sayılıyor.
Pekii geldik benim cevabını alamadığım soruya; bu o zaman 5. cihazdı ve bana nasıl sattınız? Bu uyarı bana yapılmadı peki başkalarına yapılıyormuydu?
Ben cihaz almaktan vazgeçtim ama bu olayın peşinde koşuşturmaktan vazgeçmedim. Tüm şikayet formlarını doldurmama rağmen bir VINN satma taktiği olduğuna inandığım bu çirkin olayla ilgili 1 kişi bile dönüş yapmadı!!!
Herneyse ben cihazımı alırım almasına ama Turkcell'den bir daha alırmıyım işte o kısmı muallak...

Bu çirkin olay gün içinde zaman zaman aklıma gelse de öğle yemeği için Tepe Prime'daki Ege restoranı seçmemiz günün bonus'u oldu...
Balık taze, çorba lezzetliydi, salata da bir o kadar çeşitli ve tercih edilebilirdi.Biz acelemiz olduğu için önceden öğle menüsünü telefonla sipariş ettik ve bizi kırmadılar, çorbalar biter bitmez balıklar geldi ve Türk kahvesine yer kaldı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder