18 Nisan 2013 Perşembe

Nisan geldi, yağmurlar hoş geldi...

Noolucak bu havaların hali...geyikleri tüm hızıyla sosyal medyada devam etse de, gerçekten noolucak merak ediyorum, çevremde herkes hastalandı ben de bir şey yok derken, günün ilk saatleri başlayan burun akıntıları benim de kusur kalamayacağımı gösterdi.

Ben bu havaları severim, hem de çok severim, hava sıcak ama kapalı olsun, benim kahvem ve ipadim, okumaya değer blog yazıları olsun bana tüm gün yeter.
Bir de kimse sevmezken bu havalarda Avrupa tatili seven insanım ben, düşünsenize Almanya'da bir köydesiniz şimdi, yağmur ağaçları daha da yeşertmiş, mis gibi toprak kokusu, tertemiz sokaklar ve sımsıcak pastanelerden taşan tatlı ve kahve kokusu...
Gün boyu huzur içinde dolaşabilir insan bu sokakları...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder