12 Nisan 2013 Cuma

Sağlık İçin...

Herşey sağlık için :) eee tabii birde güzellik :)

Hep diyetteyim cümlesiyle dolanmam ama son zamanlarda 1 kilo bile verememem noolucak bilmiyorum ama ben spora da düzenli gidiyorum, atıştırmalıklarımı da sağlıklı besinlerden seçiyorum ve artık gerisini pek düşünemiyorum...

Hele birde havalar güzelleşse ve ben  bunları çimenlere uzanıp tüketebilsem harika olacak...
Gelelim neler yediğime; malumunuz çalışan bir annenin yaşayabileceği tüm zorlukları yaşıyorum, uykusuz uzun geceler yaşıyor, sabah erkenden kalkıp işe geliyorum...
İnsülin direnci olan biri olarakta tatlı sevdam ve bitmek bilmeyen tatlı isteklerimde hayatımı pek kolaylaştırmıyor ama artık  önüne geçme zamanı dedim ve neleri sevdiğimi düşündüm.
Mesela kuruyemiş severim sevmesine ama masa başı iş yapınca miktarını ayarlayamadığım bir kasenin hop diye bittiği günler biliyorum ama dün Migros'ta  dolaşırken gördüğüm ve tam benlik dediğim Migros'un kendi markası olan mlife organik ürünleri bizim için ayarlamış ve porsiyonlara bölmüş, bir de yetmemiş hep farklı lezzetlerle sabah,öğlen,akşam diye ayırmış...
Bu sabah kahvaltı sonrası, öğle yemeği arası 'sabah' olanını denedim ; kuru kayısı, iç ceviz ve kurutulmuş vişne vardı içinde. Süper birleşim, yeterli miktar...
Öğlene kadar bu herzaman çantada bulunabilecek, sayesinde kalori mikarı aşılmayacak ara öğün bitti...
Yemekhane yemeklerimiz bazen çok yağlı olabiliyor ve bende Dardanel'in hazırladığı pratik ve kalorisi düşük sadviçleri tercih ediyorum...Her yerde bulunmuyorlar ama Mügros'larda genelde var.
Light seçeneği hafif olduğu için tercih etsem de bazı öğlenler somonlu olanı tam damağıma göre dedirtiyor... Bu arada fiyatlarının da uygun söylemeden edemeyeceğim...


Tabii ben öğleden sonra ara öğün olarak ne yesem diye şimdiden düşündüm ve lezzetini de sevdiğim Activia Kahvaltılık yoğurt aldım, hem tatlı ihtiyacımı  karşılıyor hemde fazla kaloriden koruyor...



 
Bunlar benim kendim için seçtiklerim, sizler de arada deneyip biraz daha sağlıklı beslenebilirsiniz diye önerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder