16 Nisan 2013 Salı

biri tatil mi dedi :)

Eylül sonunda gittiğimiz Oktober fest'ten sonra tüm kış Ankara'da oturduk ( gerçekten Ankara'da oturduk İstanbul'a bie 1 defa gitmişiz :) ) ama artık bahar geldi ve gezme zamanları başladı...
Mayıs sonunda ilk durağımız New York, Amerika hiç görmediğimiz bir kıta, yeni bir rotamız oldu yani...

Her neyse Amerika'ya birlikte gittiğimiz kişilerden bazılarının daha önceden gitmiş ve biliyor olması büyük avantaj olsa da ben tüm hız araştırmalarıma devam ediyorum ve şimdiden New York'un en iyi steak'i nerde yenir biliyorum ( geçenlerde Vedat Milor'un bir yazısında rastladığım ve kendine mail gönderdiğimde bana harika tavsiyelerde bulunan Gökhan Atılgan'a teşekkürler ).
Bu arada sırası gelmişken hemen tavsiye etmeden geçemeyeceğim Gökhan Atılgan'ın inanılmaz güzel bir blog'u var okumadan geçmeyin ya da gezmeyin derim ben. Benim gibi gittiğim yerlerde mutlaka en iyisini de bulmalıyım diyenler için harika bir rehber.
Bir fincan kahve doldurun ve başlayın okumaya...

İsmi :Tadım menusu
Adresi : tadimmenusu.blogspot.com

Gökhan bey'den tavsiyeler alındığına göre diğer zevkine güvendiğim bloggerlardanda 1-2 tavsiye beni New York'ta idare eder...

New York'ta yapılacak öyle çok şey var deniyor ki hangisine yetişip hangilerini yapabileceğim bilmiyorum ama sezonu New York'la açmak güzel olacak gibi duruyor...

Diğer en yakın tatil olan Ağustos ayındaki Bayramda yazlıktan Yunan adalarına geçme hayalim ve sonraki Ekim'deki uzun Bayramda ise vazgeçilmez aile tatillerinden Avrupa bizi bekler...
Kuzey Avrupa dışında diğer tüm Avrupa ülkelerine gitmiş olmamız alternatifleri biraz kısıtlasa da en kötüsüyle İtalya var dimi ama :)

8 büyük ve 1 bebekten oluşan bir gruba verilebilecek güzel tavsiyelere hep açığız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder