4 Şubat 2013 Pazartesi

cumartesi

Cemin doğum gününü kutlamak için benim hazırlıklarım önceden başlamıştı, pastasını yaptım, kurabiyeler hazırladım. Yemek için rezervasyonda tamamlanınca herşey tamam dedim.
Yemek için Günaydın Steakhouse seçildi, iyi ki de öyle oldu...
Başlangıç olarak aldığımız füme et tabağı çok lezzetli olsa da, ilk başta Şişte asılı olarak gelen tütsülenmiş bir et, füme etin lezzetini geri planda bıraktı. Daha önce tadına bakmamıştım harikaydı! Hemen aklımdan yapılabilecek bir sürü sandviç çeşidi geçti,heyecanlandım:)
Sonrasında salata ve etler seçildi.
Herkes yediğinden memnundu ama ben Antrikot'u sevmedim benim Bonfilem daha lezzetliydi, Cem'in yediği Dallas steak T-bone'dan daha iyi değildi bence. Ama Sarp'ın patates kızartmasına sanırım laf edemeyiz, hepsini bitirdiğine göre lezzetliydi demekki :)
Herşey çok lezzetli, mekan çok temiz ve çalışanlar çok ilgiliydi. Teşekkürler Günaydın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder