15 Şubat 2013 Cuma

Aşkımızın masalı...Garanti Bankası

Bazı firmalara karşı oldum olası sempati duyarım, hizmetleri bazen bunaltıcı, fiyatları pahallı da olsa, her nasıl oluyorsa beni kendilerine bağlarlar bu şirketler... Bunların başında Turkcell gelir mesela, herkes gibi bende faturaların çok geldiğinden, diğer arkadaşlarımın daha az ödediğinden bahseder dururum ama  yıllardır da Turkcell'den vazgeçmem.
Peki Digiturk'e ne demeli (Gerçi aynı aile sayılırlar Turkcell'le). Hep aynı dizileri yayınlamanızdan sıkıldım desemde, taşınmadan önce ilk işim nakil işlemi için onları aramak olur :))

Ve tabii ilk 3'e giren birde Garanti bankası var benim için! Ödemem 1 gün gecikse arasalarda bir gönül bağım var sanki onlara da :))

Bahsettim mi bilmiyorum daha önceleri ama ben tam bir oyun meraklısıyımdır , oyun oynarım, yarışmalara katılırım, yani eğlenceli neler varsa onları arar çıkartırım internetten :))
Bu sabahta aynı şey oldu :) Garanti bankası'nın web sitesinde dolaşırken aşağıdaki linkte yer alan çok sempatik ve eğlenceli uygulamayı gördüm tabii kaçırmadım ve doldurdum boşlukları :)

Bence sizde bakın sizde oynayın sevimli oluyor, günü küçük bir gülümsemeyle başlamanızı sağlıyor :)


http://askimizinmasali.garanti.com.tr/?c=cc88a6ea-1305-45a9-94e2-325bf1004333

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder