28 Ocak 2013 Pazartesi

Kafes Fırın Filistin

 Neredeyse son yıllarımın tüm hafta sonlarını Bigchefs'te kahvaltı ederek geçiren benim, Bigchefs'in kahvaltı tabaklarını küçültmesi ve beklentilerimin altında kalması sebebiyle artık tercihim Kafes fırın Filistin.  Kafes fırın Filistin'i tercih ediyor olmamızın bir sürü sebebi var aslında ; güleryüzlü personel, tertemiz bir mekan ve çok lezzetli sıcak kahvaltı tabağı. Yediğinize ödediğiniz tutarın makul olması da cezbedici .Tabii arkasından gelen kahve ve tatlı keyfi de unutulmamalı!
Kafes fırın'ı Ankara'ya geldiğim ilk yıllardan beri seviyorum,  belki sadeliği belki de çeşitleri çekiyor beni. Ve tabii dekorasyonunun bu kadar basit ama şık olması da bizleri rahat ettiriyor.

Neredeyse her pazar sabahı benimle karşılaşma ihtimaliniz olan Kafes fırından sizlere önerim mutlaka sıcak kahvaltı tabağı ile başlamanız, kahvaltı sonrası çok lezzetli bir fincan filtre kahve içmeniz ve yanında ismini hatırlayamadığım bol pudra şekeriyle kaplanmış muzlu üçgen pastasından yemeniz...
Ve bunlar bana yetmedi derseniz de diğer lezzetli mi lezzetli tatlılardan paket yapıp evde devam etmeniz :))

Bu arada fotoğraf maalesef bana ait değil, ben her seferinde unutuyorum, bir başka blogtan aldım, kendisine teşekkürler şimdiden :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder