31 Ocak 2013 Perşembe

Biri Nutella'mı dedi:)

İş yerinde sabahtan sanki çok acelem varmış gibi çabucak işlerimi hallediyor ve sonrada çoğunlukla yemek olmak üzere blogları ya da gezi yazılarını okuyorum. Ne kadar çok şey öğrendiğimi bir bilseniz!
Blog yazmak dünyada bitme noktasına gelmişken ülkemizde moda oldu ama olsun canım keyif bizim değil mi! onlar okumasın!
Neyse bugün defalarca yazılarını okuduğum 'Cafe Fernando' isimli blog'ta okumadığım bir yazı buldum ve hemen okumam gerek dedim...
Ağzım sulana sulana kurabiye tarifi okurken, birden kendi kendime gülmeye başlamam benim bile komiğime gitti doğrusu, beni güldüren cümleyi sizinle de paylaşayım istedim ;

Cenk bey'in 'Öncelikle ufak bir kağıda Nutella yazıp buzdolabına ya da gözünüzden kaçmayacak herhangi bir yere yapıştırın. Nutella’sız ev ev değildir.' cümlesi:))

ne kadar içten ve bizden bir cümle dedim kendi kendime, ağlarken, gülerken, tatlı yerken, kahvaltı ederken...Her zaman yanı başımda olan hatta gizli kaçamaklarıma ortak olan sevgili nutella'dan böyle bahsedilmesi harika valla:)

Teşekkürler Cenk bey:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder