1 Haziran 2012 Cuma

Yine Yeniden... PARİS

Üst üste defalarca gittiğim Paris'e son 2-3 yıldır gitmedim,fırsat olmadı gidemedim ama bu sene Cem'in fuar'a katılması ve beni de yanında götürmesi tekrar ve yeniden ben geliyorum Paris diye bağırmamı sağladı.
Ben de Paris'i çok sevenlerdenim ama o şık caddelerini,lüks mağazalarını değil,onları da seviyorum tabii ama esas ben bana verdiği duyguyu seviyorum;hani bir yere gider de insan o yer onun içine işler,her taşına dokunmak ,her anını yaşamak ister o şehrin,benim için o şehir Paris.

Her gördüğüm yerden Croissant almayı,her gördüğüm Macaron'a saldırmayı ,en iyisini bulurum umuduyla her bulduğum kahveyi içmeyi özlemiştim dogrusu.
Akşam olunca dolan cafeleri,hep gülen insanları görmeyi seviyorum ben,evine gitmeden önce dostlarda bişeyler içip hayatına hayat katan insanları.

Paris'i seviyorum çünkü yaşayanlar keyifle yaşıyor hayatı,güzel takımları,Louis Voitton çantalarıyla Vespa'larına biniyorlar ve arkadaşlarını görünce durup sohbet ediyorlar ya yağmur bile olsa,işte ben böyle mutlu ,böyle yaşanılası bir yer olduğu için seviyorum Paris'i...

Ve işte aynı duyguları yaşamak için son bir hafta....Bekle Paris geliyorum yine seni görmeye:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder