1 Haziran 2012 Cuma

Flamenko'nun Prensleri

Los Vivancos - Flamenko'nun Prensleri

Geçenlerde Cem bana Flamenko'nun Prensleri geliyormuş ,bak çok keyifli olacak dediği zaman ,ne kadar değişik olabilir acaba ,ben Flamenko'yu Barcelona'da izledim ,hem bunlar 7 erkek diye düşünürken biraz kötümser davrandığımı geçen gece anladım .Haksızlık ettiğimi ağzım kulaklarımda izlerken düşündüm.
Gösteri ilk başladığı zaman normal gelen gösterinin ilerleyen saatleri ,salonda herkes ağzı açık izlemiş olacakki parlamış dişleri görmek mümkündü.Muhteşem bir gösteriydi.

1,5 saat durmaksızın Flamenko yapmak nasıl bir insan formudur anlam veremiyorum,hele de sonlara doğru yaptıkları şovlar insanın aklında yer edecek cinstendi.Neler yapmadılar ki en iyi olduklarını göstermek için; gözler kapalı Flamenko, Enstrüman çalarken Flamenko,baş aşağı Flamenko- izlemesem bende inanmazdım doğrusu.Gösterinin bittiği ama alkışların uzun süre bitmediği gecede en iyilerden olduklarını kesinlikle kanıtladılar.

Eğer siz bu sefer izlemediyseniz mutlaka bir daha geldiklerinde kaçırmamalısınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder