28 Haziran 2012 Perşembe

Bu sefer de 'Kitapçı Arayanlara' ...:))

Bazı insanların harika işleri var diye düşünürüm hep,kolay demiyorum ama sadece bol keyifli;bunlardan en çok özendiğim ise kitap evi sahibi olmaktı hep.Hani bol güleryüzlü ,hep yardımcı ,hoş muhabbet kitapçılar vardır ya ,eskilerden kalma ,işte onlardan .Hatta benim bahsettiğim kitapçı 'Meg Ryan - Tom Hanks ' filminde de olan cinsten .

Artik bu tarz pek yok ,kocaman büyük kitapçılar her aradığımızı bulmamızı sağlıyor ama çabuk çabuk çıkalım ,burası da nede olsa fastfood kitapçı hissi veriyor insana.

Artık bu tarz kitapçılara o kadar sık gider oldum ki, kitap seçmekten sıkıldım derken internetten hiç sipariş vermediğimi ve hatta böyle güzel bir site bildiğimi farkettim.Arkadaşımız uzun zaman önce kurmuştu siteyi ama benim birtürlü aklıma gelmemişti.Ben geçte olsa farkettim size de mutlaka bir göz atın derim,mutlaka bir gün işinize yarar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder