23 Şubat 2012 Perşembe

Güneşş gitmeeee...

Hava azıcık güzel olsa kendini dışarı atanlardanız bizde,kaçırmamak lazim güneşi.Bugün bebekleride alıp Tunalı'ya yürüyüşe çıktık,bir tur atarız ,bir kahve içer laflarız dedik.Tur atma işlemi malum kısa sürüyor , hemen oturmak için bir yer aradık,D&R 'in içindeki Gloria Jeans kapanmış ,ben bugün gördüm,Starbucks hep dolu,ee buna birde Tunalının cafe eksiğinide eklersek, yine kaldık ayakta tam da Lo&Load'un önünde.İlk açıldığı zamanlar severdim Lo&Load'uda ,kahveleri lezzetli,bahçesi güzeldi.Ama sonraları bana kişiliksiz gelmeye basladı,arkada karman çorman bir dükkan bile gördüm valla.Bu sebepten ben uzun süre gitmedim.Ama bugün fazlada seçeneğimiz olmadığı ve o arkadaki yerinde kapandığını görünce girelim dedik.Kahve&Cupcake menüsü yapmışlar:)) tam bana göre hemen istedik,filtre kahve güzeldi,cupcakeler ise keki çok iyi olmamakla birlikte üst kremasi sayesinde tekrar tekrar yenilesi hale gelmişti.Biz fıstıklı ve çikolatalı aldık ama tekrar gidilip başka çeşitleride tadılmalı.Lo&Load un ben bu halini beğendim,en azından kendisinin bir cafe olduğunu hatırlamış.Tunalıda zaten 3-5 tane cafe var ,olanlarda kendini bozmasın bari...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder