16 Şubat 2012 Perşembe

Le Pain Quotidien

Bugün maillerime bakarken içimi ısıtan bir maille karşılaştım 'Le Pain Quotidien ' ten gelmiş ,sanki bana rejimde neymiş ,hayat yemekle güzel düşüncemi hatırlatmak ve İstanbul'a gittiğim zamanlarda yediğim Tartine 'leri anımsatmak için bugünü seçmişti.Çünkü bugün düşündüm daha yeni yerler,yeni lezzetler güzel de damakta kalan tatları da unutmamak lazım diye.Le Pain Quatidien ilk olarak Kanyon'da keşfettiğim sonraları da açtığı her şubeyi takip ettiğim yerlerden benim.Kapısının önünden geçerken bana mis kokulu croissant yanındaki acı kahvemle Paris sokaklarında gezdiğimi hissettirmişti bir an için,işte o anda anladım ki uzun zaman çok iyi anlaşıcaz biz.Beni yanıltmadı ,denemediyseniz sizde deneyin,kapısından içeri girerken gözünüzü kapatıp,kokuları içinize çekerek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder