22 Şubat 2012 Çarşamba

İyi ki doğdum:)))

Yilbaşı ,sevgililer günü,Cem'in doğum gunü derken sıra benimkine geldi :)) Doğum günüm için İtalyan restoranlarını çok sevdiğim ve daha gitme fırsatım olmayan 'Peperoncino' ya gidilmesi için plan yapılmış ancak hava durumunun gazabına uğradık ve gidemedik :(( Ama mutlaka gelicek denilen afet gelmedi :(( Peperoncino hakkında çevremdeki herkesten güzel yorumlar aldım ve o yüzden gitmek ve kendim denemek iatedim.Bu arada Peperoncino'da günlük yemek kurslarına veriliyormuş ,çok istedim ama bir türlü gitmek bunlara da kısmet olmadı:((
Herneyse yemek planı iptal olunca Cem bir koşu gidip bana pastamı aldı ve bana İtalyan mı dedin diyerek kremalı,karidesli makarna ,roka salatası ve güzel bir şaraptan oluşan masa hazırladı .Mumlar ve ( digiturk sagolsun ) şömine de yakılınca gitmiş kadar oldum :) Çok lezzetli ve keyifli bir yemek sonrası ,bol çikolatalı pastamdanda koca bir dilimle doğum günüme keyif kattık.
Ama yinede aklımın bir köşesinde Peperoncino bekliyor , en kısa zamanda gitmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder