5 Eylül 2014 Cuma

Ankara'da kahve keyfi...

Ankara'yı bilen bilir. küçüktür Ankara daha doğrusu bizim alanımız küçüktür, yürüdüğümüz sokaklar, gittiğimiz restoranlar, takıldığımız kafeler... aynıdır hep...

o yüzden yeni yerler hemen göze batar, koşup bakarız neler varmış, neler yapıyorlarmış diye.
'Cafe Eclair' de tam da bu yer işte; Tunalı'da yaz başında gördüğüm ama anca bugün gitme fırsatı bulduğum bir kafe. Minik, sevimli ve tertemiz. Çalışanlar güler yüzlü iki genç. Sahibi mi bilemediğim masada oturan bey ise pek cana yakın değilmiş gibi geldi bana, bilemem şimdiden...


İsminden anlaşıldığı gibi Cafe Eclair; eklerleriyle ün yapmak, yanında bir kaç tuzlu tatlar da sunup harika 'illy' kahveleriyle damakları şenlendiren bir mekan olmak istiyor anladığım kadarıyla. Tabi sadece ekler değil, büyük Amerikan kurabiyeleri, cookies, ve elmalı turtada var menüde.

Dükkânın dekorasyonu Avrupa'dakileri aratmıyor ancak çeşit şu sıralar az, bana söylenen kışın çoğalacağı. Öyle eklerciler gördüm ki yurtdışında beklentimi yüksek tuttum belki de ama limonlu yada beyaz çikolatalı ekler yoksa nasıl eklerci olur bir dükkan değil mi :)

Ekler seven biri olarak klasik eklerden her ne kadar süslemeleri farklı olsa da almadım, kahve yanına taze ev yapımı dereotlu mini poğaça ve Selanik gevreği oldu benim seçimin ki ikisi de çok lezzetliydi.

Son zamanlarda Tunalı'da her yer kapanıp dönerci oluyor ya mekanlar, yolunuz Tunalı'ya düşerse ve kahve içmek için mekan arasanız aklınızda bulunsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder