16 Ekim 2012 Salı

Wok and Walk



Yeni yerlerin açılması beni hep heyecanlandırır, sanki senin mi demeyin, yeni yerler  yeni yemekler yeni keyifler demek...

Wok & Walk için de durum aynen böyle oldu.Önce yerini gördüm sonra yemeklerini , harika dedim bayılırım çin yemeğine , hemde 24 saat açık , oleyyy... Şimdiden favori mekanım oldu dedim...

Bugün yarın derken açıldığı haftanın cumartesi günü gittim... Karnım tok olduğu halde inatla girdim...

Önce siparişim ;

  • Çin Böreği
  • Tavuklu Parmesan Peynirli Noodle
  • Etli Noodle
Önce en güzelinden başlayacağım; etli noodle , lezzetliydi, yine yine yenir...

Tavuklu Parmesan Peynirli Noodle ; ben herşeye parmesan koyabilen bir insan olmama rağmen , bunu sevmedim. Noodle güzeldi güzel olmasına rağmen ama parmesan mı yeteri kadar kaliteli değildi yoksa çokdaha iyilerini yedimde şımarıklık mı benimki bilemedim. Tekrar denenebilir...

Amaaa iç dolgusu gerçekten lezzetli olan bir çin böreği nasıl olurda yağ küpü olur ...Lütfeen çok güzeldi oysaki...:(((

İlk ziyaretim beklentimin altında olsa da tekrar denenebilir...Hem o akşam bir aktivite vardı , belki yoğunlardı diyip üstü örtülebilir...

Tüm dünyada çin yemeği peşinde koşan ben, bu fast - food tarzı yemek fikrine bayıldım. Biraz daha dikkatle benim sevdiğim mekanlar arasına girer herhalde... Tabii birde mama sandalyesi alırlarsa :)))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder