27 Ağustos 2012 Pazartesi

Cunda'da Bayram

Ankara'dan taa 650 km yol yap,git yazlığa hiç Cunda'ya gitme : olur mu ? olmazzzz...

Yazlık günlerinin sonlarına yaklaştığımızda bayram günü,annemler,kardeşlerimde geldi ,tamamlandık.Hep evde oturmayalım dedik ve Cunda'nın yolunu tuttuk...ve hata ettik :))

Cunda hep sevdiğim ama bayramda ilk defa gördüğüm nadide adalarımızdan olsa da ,ben bir daha bayramda gitmem ,hiç gücenmesin bana.

Sağım ,solum,karşım ve bir an tepemde bile insan var sandım.Neyse bizde bu kalabalıktan kaçmak için bir an önce bir yere girelim ve hemen eve dönelim dedik.
Onca yıldır giderim Cunda'ya,balık restoranlarına ama Bay Nihat'a bir türlü gitmemiştim,arkadaşlarımızın tavsiyesi İspanyol restoranı'Venta ' daha açılmamıştı ki bizde Bay Nihat'a oturduk.
Niyetimiz kalabalıktan kaçmak olduğu ve aç olmadığımız için meze ve ara sıcakla geçiştirdik.

Mezeler tazeydi ama farklı lezzet yoktu!

Ara sıcaklardan tereyağlı karides güzeldi,tavsiye ederim.
Kalamar tava toplamda 3 halka olduğu için pek bişey anlamadık !
Balık köftesi minicikti ama lezzeti iyiydi.

Ekmeğin bile bir özelliği olmayan Bay Nihat'ta nerde bizim Ankara'daki 'Balıkçıköy ' dedim valla.

Ama bu arada hakkını yememek lazım salatası güzeldi...

Bay Nihatta ederi olmayan bir hesap ödeyip ayrıldıktan sonra yenen sakızlı dondurma günün en tatlı anıydı bence...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder