12 Ağustos 2012 Pazar

O Sefer, Bu Sefer...

Bazen yemeğe,bazen bir diziye ,bazen de mekanlara takılıp kalanlardanım ben.

Bir türlü gidemediğim mekanlar hakkında çoğu bilgiye sahibimdir ;mesela en güzel yemek hangisidir ,favori içecek ne olabilir,yada ortalama ne kadar hesap ödenir.

İstanbul ziyaretleri genelde aile'yle yemekler,fırsat bulunursa 'Pinkberry'de dondurma yemek ve en fazla 1 arkadaşla kahve içmek le sınırlı oluyor ama bu benim her seferinde bıkmadan usanmadan liste yapmamı engellemiyor.

İşte o listelerinden birinde Nişantaşı'na 'gidilecek Kantin'de öğle yemeği yenilecek ve mümkünse bol bol fotoğraf çekilecek yazıyordu ama olmadı...Yaklaşık 3-4 yıldır :((

Kantin ; Şemsa Denizsel isimli ,bol gülümsemeli bir bayanın ,keyifle işlettiği bir mekan.Hepimizin bilirim o yemeği dediklerimize Şemsa hanım dokunuşu bu mekanın farkı.

Gidenlerden duydum tüm bunları ,lezzetin damaklarında kaldığını,mekanının azıcık kıskanıldığını...

Ben gidemedim ama hala takipteyim.Allah'tan Şemsa hanımın yazdığı ,yemeklerini yemeğe yazılarınıda okumaya da doyamadığınız, görsellerine tekrar tekrar gözattığınız bir blog var; http://kulaktandolmatarifler.wordpress.com/ .

Fotoğraflar ve Şemsa hanımdaki içtenlik sanki arkadaşınızın yazdıklarını okuyormuşta ,okuduktan sonra bana da pişirse denilecek samimiyette.Hiç rastlamadıysanız ,şimdi bir göz atın ,sonra da benim gibi hergün kontrol etmeye hazır olun.

Bu arada Eylül sonu bir öğle yemeğinde Kantin'de olacağım ,yani inşallah:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder