24 Nisan 2012 Salı

Burgerrrr

Boş boş gezindiğimiz bir cumartesi günü Tepe Prime'a gitme firsati yakalamamız ,merakımı giderme açısından iyi oldu.İlk bakışta Kanyon alışveriş merkezini anımsattı bana,kafami yukarı kaldırdığımda gördüğüm balkonlardan olsa gerek diye düşündüm.Kısa bir keşif yapabildik zaten,her yer açılmamış ,ruh ta daha tam oturmamıştı. Öncelikle New Castel'da birşeyler yemek vardı aklımızda ama 2 bebekli aileyi pek istememiş olacaklar bizi köşe masaya attıkları için ordan kalktık.Bu arada bilmiyorlar ki bebekli aileler masaya gelen herşeyi çabucak yer,bira gibi içkiler geldiyse 1 -2 yudumda bitirirler ve sonuç olarak ;45 dk bilemedin 1 saat sonra kalkarlar.Yani güzel müşterilerdir.

Herneyse New Castle 'dan soğuduktan hemen sonra karşımızda beliren 'Burger House 'a girdik.

Kapıdan girer girmez ohh dedik,çalışanlar güleryüzlüydü ve değil köşe masalara atmak ,bizi rahat ettirmek için ellerinden geleni yaptılar.
Masaya Cheese Burger,Chef's Special ve benim tercihim Cheese & Bacon Burger sipariş ettik.Herkes memnun kaldı ,ben dahil.Köftesi lezzetliydi ,soslar güzeldi ,ama yanında gelen patateslerde aromaya dair hiçbirşey yoktu yani tatsız tutsuz bişeydi; ya lezzet katmalılar yada kaldırmalılar o patatesi güzel hamburgerin yanından.

Cheese &Bacon son zamanlarda yediğim en iyi hamburgerdi diyebilirdim belki ama Burger House 'un tarzından mı bilemedim bana etimin nasıl pişmesini istediğimi sormadılar,bende Sarpla ilgilenirken unuttum ve hamburgerim muhtemelen şefin tercihi olan orta pişmiş şekilde geldi ki ben her eti pişmiş yerim ,bu yüzden de azıcık memnuniyetsizlik oluştu bende..
Ama yinede gidilmediyse mutlaka bir ara gidip hamburger yenilmeli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder