29 Temmuz 2016 Cuma

Kahvaltı'da ne Yesek

Ben öyle klasik kahvaltıları pek sevemiyorum, kibrit kutusu kadar peynir, domates salatalık.Zaten hayat mecburi rutinde. Kahvaltı olmasın bari. Bana göre kahvaltı  güne açılan ilk güzellik, ilk şükretmen gereken an, uyandın mı? önce yanında kim yatıyor diye bak-gülümse, sonra yan odaya git, üzerini örterken gülümse, en son olarak kahveni eline al ve topladığın gülümsemelerle şükret...İşte o an tamda kahvaltı anına denk geliyor...işte bu yüzden kahvaltı güne güzel başlamanı sağlamalı.
Tam olarak 'hayat' gibi tek tabakta çok lezzet olmalı ama karman çormanda olmamalı.
Beni tanıyanlar bilir, yemek işi pek önemlidir benim için, doymak için 2 lokma tıkıştırıp son veremem yemeğe.
Her gece yatarken kahvaltıda ne yesem diye düşünürüm, o derece yani...
Bazen peynirli bir omlet yanında meyve, bazen smoothie tabağı, bazen ise peynirli meyve tabağı...
Bu sabah rokfor ve keçi peynirlerinin yanında harika üzümlerim ve 1 tanesi fıstık ezmeli-reçelli kızarmış iki dilim ekmeğim vardı.
Yarın ne yesem diye düşünüyorsanız-deneyin pişman olmazsınız(akşam içinse fotoğraftan kahveyi kaldırın yerine şarap kadehini koyun)

Afiyet olsun😊😊😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder