5 Kasım 2012 Pazartesi

Yeniden Wok'n Walk...


Çok mu yedik ne …

Akşamüzeri yemek yedim ve akşam acıkmadım , inanılır gibi değil valla…
 
Wok’n Walk’la ilk tanışmam ne yazık ki kısa sürmüş ve bana eh işte dedirtmişti ya… Hepsini unutun çünkü ben unuttum…

Wok’n Walk  dinamik atmosferi , her konuda güven veren  danışmanları ve tabii ki inanılmaz doyurucu ,lezzeti tartışılmaz menüsüyle bu sefer seçtiğim lezzet mekanlarında en üstlere çıkmayı başardı…

Yine gittik anlayacağınız Wok ustasının mekanına…

Annemde Uzakdoğu yemeklerine bayılır , o yüzden cumartesi olsun dedik , bizi ve fikrimizi önemseyen danışmanlarıyla da aynı masayı paylaşıp , başladık sohbete …

Süper bir ekip kurmuş Wok’n Walk yönetimi. Herkes profesyonel ve samimi. Hiç tanımasanız bile bizim arkadaşın mekanı dedirtecek cinsten yani… Ömer bey'e bize Wok'n Walk hakkında bilgi verdiği ve daha iyi tanımamızı sağladığı içinde teşekkürler ayrıca ...

Bir sürü yeni ve harika projeleri olduğunu duyduk, bizi sürprizlerin beklediğini ve bunları çok seveceğimizi de anlamış olduk.

Bu tatlı sohbet arasında sıra geldi yemek siparişine , hepimiz önce birer tane sosyal medya da sıklıkla bahsedilen ‘Acılı Ekşili Çorba ‘ istedik , inanılmazzzz acıydı ama lezzeti de bir o kadar güzeldi, bazı acılar tüm ayıbı örtsün diye eklenmiş gibi gelir bana, bu öyle değil , çorba zaten lezzetli acısı da lezzetin tadına tat katan baharatı…

Ufak oğlum’un tüm oyuncaklarını defalarca yere atması , çalışanların da her seferinde geri vermesi ama hiç rahatsız olmamaları bana rahatça çorbamı içirdi, bu arada yeri gelmişken söylemek isterim, mama sandalyeleri gelmiş , çocuklu ailelere duyurulur…

Ben çorbamın tamamını içemedim çünkü kaseyle değil kazanla geldi sanki önüme J  Bu gerçi tüm menü için geçerli, her şey o kadar çok ve doyurucu ki…

Ye ye bitmeyen yemeklere gelince…

Annem’e çorbanın acısı yetmedi ‘Acılı Mantarlı Tavuk ‘ yedi, güzel dedi, Cem ‘Hibachi Bonfile Noodle‘ yedi süper dedi, sıra geldi benim kine, ben ‘Yakisoba Somon’ istedim ve ne iyi ettim, harika dedim…Tek kelimeyle bugüne kadar yediğim en iyi noodle ‘dı.

Somon gibi ağır bir balık’tan noodle diye...kötü kötü düşünceler geçerken aklımdan, bugüne kadar yediğim en lezzetli noodle geldi önüme. Oğlum için istediğim ‘Tavuklu Pilav ‘ ise tam ona göreydi, o kadar doğal ve lezzetli ki 14 aylık bebeğim bile keyifle yedi…Bu arada masalarda gördüğüm küçük Buzbağ şarapları da Noodle lezzetime keyif kattı…

Fiyatlara gelince Ankara’da bugüne kadar yediğim en uygun fiyatlı Uzakdoğu yemeği, nerdeyse diğer yerlere göre yarı yarıya!

Yani sözün kısası her şey çok güzeldi, lezzeti en ince ayrıntısına kadar düşünen Wok’n Walk , müşteri fikirlerini ve düşüncelerini de unutmamış….Her fikre değer vermiş, cevaplamış…

O yüzden de bizi sıklıkla orda bulabilirsiniz, denemezseniz, çok şey kaçırırsınız…

Not: Sarp oynarsa rahat rahat yemek yerim dediğim ve kurban ettiğim telefonum yüzünden fotoğraflar Cem’den gelecek, gelince paylaşılacak… :)



 

 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder