9 Kasım 2012 Cuma

TOM s DELİ :)


İnternette dolaşıp İstanbul’a bir daha gittiğimde nerelere gitsem diye bakarken , bir arkadaşımın bana ‘Doors Group ‘ diye bir grup var, onların açtığı restoranlar , kafeler güzel oluyor dediğini hatırladım ve başladım araştırmaya…

Benim bizzat gittiğim ve sevdiğim ‘Kitchenette’te bu grubun üyesiymiş meğer ... Menu’su sade ama mekan olarak keyifli gelir bana Kitchenette ,sabah kahvaltılarında yada akşamüzeri şarap keyfinde…

Tüm mekanlar birbirinden güzel görünüyordu ama ben İstanbul’da olmasa da  Londra’ya gidince mutlaka uğrayacağım kafe’yi buldum.

‘TOM s Deli ‘ tan benlik, tam sevdiğim gibi, evimin yakınlarında olsa her sabah uğrayıp bir şeyler alacağım , kahve içmek için gün içinde mutlaka uğrayacağım bir mekan...

Her Avrupa gezisi sonrası bende böyle bir yer açmak istiyorum diye ortalıkta dolaşmamdan mı bilmem , sıcaklıklarını hiç kaybetmiyorlar benim gözümde . Hele de burnuma girer girmez aldığım enfes kahve kokusu ve damağıma mis gibi keklerin lezzeti gelince…

İstanbul’da olsa da bu tarz mekanlar Ankara’da yok maalesef, Ankara’da iş yapan mekanlar genelde büyük ve gösterişli , onları da sevmiyor değilim ama bunları da görmek istiyorum artık…

En azından ben açana kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder