12 Eylül 2012 Çarşamba

Yine Big Chefs

Hazır varken güneşi değerlendirelim dedik ve haftasonu attık kendimizi sokaklara...Tabiiki yolumuz yemek yemek için Big Chefs'e çevrildi. Çok severim Big Chefs'i ,sanki benim:)

Her fırsatta yeni yerine bayıldığımı söylüyorum, birde yağmurda kahvaltıya gitmeyi dört gözle bekliyorum.

Big Chefs'in nerdeyse menudeki herşeyinin tadına baktım ama Carpaccio Pizza kenarda köşede kalmış ,unutmuşum ! Eksik kalmasın dedim ve sipariş verdim.

Hamurundan,etinden,parmesanından lezzet,rokasından tazelik adeta fışkırıyordu. Bir yemek bu kadar sade ve lezzetli olabilir. Yanında da buz gibi bira...Muhteşem ikili...

Cumartesi yada pazar günü keyifle birşeyler yiyelim ,iki güleryüz görelim,üstüne de kahve içelim derseniz ,adres hep aynı :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder