13 Eylül 2012 Perşembe

teşekkür ederim...

Hayatımın akışını hep sevmişimdir ben, zorluklar çıksa da karşıma sonucun benden yana olacağına ,az yada çok kazancımın iyi olacağına inanırım...

Hep böyle olmaz tabii ,üzüldüğüm ,sonucunun beni rahatsız ettiği olaylarda yaşarım ama emin olun onların da son olmadığına inanırım ve güzellikler yine geldir bana ,hep karlı çıkarım...

Ama asıl güzellik geçen sene tam da bugün geldi '13.09.2011 09:20 ', hayatımız değişti,kendimiz geliştik...

İnsan büyüdükçe unutuyor ya asıl anlamını hayatın,o bize baştan hatırlattı herşeyi;öğrenmek için herşeyi nasıl defalarca deniyorsa bizim de denememiz gerektiğini , saf sevginin ne olduğunu,sevgiyi göstermenin zor olmadığını ama öncelikli sevmemiz gerekenin kendimiz olduğunu...

Ve tabii herşey bir yana, isteyince en güzel şeylerin tam da vaktinde geldiğini...

Ben oğlumu tam da o zamanda ,tam da şimdiki halini,tam da bu kadar büyük bir sevgiyle istedim...

Teşekkür ederim...

İyi ki geldin oğlum,iyi ki bizimlesin ... İyi ki biz bir aile olduk...

Seni seviyorum kocacım...

Bol gülümsemeli,en başarılı,hep sağlıklı,bol paralı,hep iyi ve en iyi hayat senin olsun Sarp'ım ...

Seni seviyorum oğlum...

1 yorum:

  1. Sarp'ın doğum gününü kutlarım. Ona ve size ailece mutluluklar dilerim. Hep sevgiyle, böyle güzel bir aile olarak kalın inşallah. Çok öpüyorum.
    Eda Tuna

    YanıtlaSil