25 Temmuz 2012 Çarşamba

Online Kiler Buldum :)))

Günler ne kadar uzunmuş meğer!Devamlı tatile gidicez diye yazsamda bir türlü olmadı,önce Cem'in yoğunluğu şimdi ise Sarp'ın ufak rahatsızlığı.
Durum böyle olunca da bana sadece internette gezinip ,Ege'de yeni restoranlar açılmış mı,ne değişiklikler olmuş bunları araştırmak kaldı.

Yine araştırmacı kişiliğimin tavan yaptığı dün,internette gezinirken belki çoğu kişinin bildiği ama benim yeni rastladığım'Pera Bulvarı' isimli alışveriş sitesi dikkatimi çekti.

Diğer sitelerden farkı,havasından mı,içeriğinden mi , tasarımından mı bilmem ama hadi al zorlaması olmadan alışveriş yaptırabilme becerisi sanki.

Satılan ürünler kaliteli ve farklı.Site ekibi kendi evine alırken bize de tavsiye ediyormuş gibi.
Benim en çok ilgimi çeken 'Lezzet' bölümü oldu,henüz sipariş vermedim ama her an olabilir:))Kim uzun süre o lokumlara,çikolatalara dayanabilir ki.

Ben hala incelemedeyim ama eğer sizde gördüklerinizden memnun kalmak isterseniz ,bir göz atın derim...

www.perabulvari.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder