18 Aralık 2010 Cumartesi

Yine uzun zaman oldu...


Yazı yazmayı bırakalı yine uzun zaman oldu, insan gerçekten çok yoğun ve yorgun olabiliyormuş hayatta...

Çok yoğun bir şekilde çalımamın yanısıra bu dönem sanki ne yazsam beni memnun etmeyecekmiş gibi geldi bana ve bende yazmadım.

Yılbaşı yaklaşıyor ve çevremde herkes yılbaşı gecesiyle ilgili planlar yapıyor ama benim için önemli olan o değil, ben hazırlık aşamasını seviyorum, her yerin ışıl ışıl süslenmesini, insanların sevdiklerine hediye seçerken ; işte buldum derkenki gülümsemelerini, televizyonlarda ki yılbaşı filmlerini ve tabiiki ailece yenen hindiyi :))

Benden size tavsiye bu soğuk Ankara gecelerinde kendinize güzel bir kahve yapın, yılbaşı ağacınızı süsleyin, köşe lambanızı yakıp,battaniye altında güzel bir film izleyin,yeni yıla yaklaşırken eminim benim gibi sizin de içinizi ısıtır bu ortam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder