17 Temmuz 2010 Cumartesi

İtalic


Geçen akşam işten çıktıktan sonra Müge'yle buluşmak için Tunalı'ya gittim.Önce birşeyler atıştırdım sonra da dolaşmaya başladım, tahmin bile edemediğim bir kalabalık vardı, herkes tatil havasına kaptırmış kendini.

Biz İtalic'te oturmayı tercih ettik,İtalic bence Tunalı'daki şu sıralar en iyi mekan, kahveleri her zaman aynı lezzette,çalışanlar çok güleryüzlü ve sempatik.Mekanın içi çok hoş, özenle düşünülmüş ve gerçekleştirilmiş bir hayal sanki...

Tabii ki en büyük tutkum olan pastayı her yerde denemişken İtalic'te de cheesecake denemessem olmaz dedim, hayran kalmadım,ama yenebilir,lezzetli. Bir önceki sefer Tiramisu denemiştim o cheesecake'ten çok daha başarılıydı.

Tunalı'da biraz yürüyelim,bir iki parça birşeyler satın alıp,eve dönmeden önce iki çiftte laf edelim diyorsanız bence İtalic iyi bir tercih olacaktır.


Ben sevdim ,inşallah sizde seversiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder