15 Haziran 2010 Salı

Tatil,tatil,tatil...

Hayatta bu kadar güzel şey varken, neden insan diet yapar ki:(( çünkü eskiden kendine hakim olmamıştırrr...Benim diet'im çok zor geçmiyor esasında, ancak şöyle kocaman bir dilim cheesecake olsada yesem diyorum sık sık,tabiiki sadece hayal ediyorum:)Ama tatile gidene kadar sabretmeliyim,tatil'de kim diet yapar ki???

Bugün yaz tatiline gidebileceğimi öğrendim ve şu anda çok mutluyum.Tatilde değişik mekanlara gidip değişik lezzetler tatmak istiyorum, eğer böyle olursa herşeyi sizinle paylaşacağım...Bu sene yaz tatilimi tabiiki yine zeytinin anavatanı Ege'de geçireceğim ama belki bir değişiklik yapıp Akdeniz'dede bir kaç gün geçiririz:)))

Bu sene tatil boyunca bol bol fotoğraf çekip,sizlerle de paylaşacağım...Şimdiden çok heyecanlıyım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder