5 Haziran 2014 Perşembe

İstanbul Kırmızısı... Ferzan Özpetek

Yolculuklar kadar yolculuğa çıkmadan önce aldığım her yeni kitabın heyecanını da severim...
gitsek ya artık havalimanına, alsam ya hemen kahve, başlasam okumaya...
Bugün yolum günü birlik İzmir'e düştü, eee yeni yolculuk, yeni kitap. Bende uzun zamandır alamadım dediğim bir Ferzan Özpetek kitabı olan İstanbul Kırmızısı'nı seçtim günün kitabı olarak.

Nasıl da iyi etmişim, uçakta başladım okumaya, İzmir'de bir kahve içtim ve bitti!
Öyle samimi, öyle içten geldi ki bana, sanki karşımda anlatıyormuş ta, kapağı kapatsam ayıp olacakmış gibi, sayfalar birbirini takip etti.
Bizim semtimiz, bizim kavgamız, bizim hislerimiz ve bir de yabancı ama çokta yabancı olmayan hayatlar...

Bana sorarsanız eğer hazır tatil sezonu da açılmışken hala okumadıysanız, yola çıkmadan bir kitapçıya uğrayın ve kısa ve samimi bir yol arkadaşı edinin... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder