13 Mart 2014 Perşembe

Mart'ta Çeşme'de...

Mart ayında İzmir'e hiç gitmemiştim ve evet itiraf ediyorum bu kadar gezerim Çeşme, Alaçatı hiç güzergahımda olmadı ve gitmedim.
Bu sene de toplantı olmasa gideceğim yoktu işte...
Hava mis gibiydi ben gittiğimde...
Bol bol yürüdük, Alaçatıda İmren'de sakızlı muhallebe yedik, boş sokaklarda rahat rahat dolandık, etrafa bakındık( yazın adım atılmıyormuş - ben almiyim, ölü sezon bana uyar).
Akşamında Ferdi Baba'da balık yedik, mezelere bayıldık, keyfimize baktık...
Beğendim oraları da ama denize çok uzak evler için telafuz ettikleri rakamları duyunca, etmez, dedim...
Otellere gelince...
İlk önce Radisson Blu'da konakladık, güzel otel, kahvaltısı güzel (çok severim otel kahvaltılarını), yemekler eh işte...
Diğer konakladığım Çeşme Sheraton ise çok güzel, yemekler lezzetli, kahvaltı güzel, mevkii harika ve yaptırmadan dönmeyin Spa muhteşem...
Biz klasik Bali masajı aldık... yetmedi...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder