17 Eylül 2013 Salı

Teppenyaki Alaturka...

Kısa bir süre öne doğum yapan arkadaşımız ve eşinin bizi yemeğe davet etmesiyle yolumuz Tepenyaki Alaturk'aya düştü. Uzun zamadır Çukurambar da bulunan bu restoran nedense bende hiç merak uyandırmamıştı ki pişman da olmadım.
Mekan güzel sayılır ama bana göre fazla karışık. Menü desen öyle, ne arasanız var, gerçekten abartmıyorum,çekinmeyin sorun mutlaka çıkar bi yerlerden istediğiniz!
Servis hızlı ve çalışanlar güleryüzlü.
Gelelim yemeklere: çok severek yediğim tatlı ekşi soslu tavuk, o gece beni aç bıraktı desem ne demek istediğimi anlarsınız sanırım, Cem'in istediği dil balığı idare eder, arkadaşın istediği noodle ise annelerin pişirdiği çubuk makarnadan halliceydi.
Bu arada sanmayın ki herşey var menüde, hep isminden bahsediliyor, hep kalabalık falan diye fiyatları uygun, tam tersi fiyatlar yüksek hatta çok yüksek.
Ben memnun kalmadım ve bir daha gitmem, sevene de birşey demem ama benden duymuş olmayın Sushico'da noodle'ı, Sadoby'da dil balığını ve menüdeki herşeyi başka yerlerde daha iyisini yer ve verdiğiniz paraya da helal olsun dersiniz...
Yine de tek teşekkür arkadaşlarımıza...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder