30 Temmuz 2016 Cumartesi

Liberty Lykia - Eski ismi Lykia World











Mayıs ayında gittiğimiz Side tatilinden bahsetmiştim, işte biz ordan Fethiye'ye geçtik. Zaten yakın harika suları görelim dedik ve yaklaşık 2-3 saat süren yolculuğa başladık. Yollar harika, yepyeni. Yolculuk boyunca Akdenizin mis gibi havasını içinize çekip, kocaman ağaçları izleyebiliyorsunuz. Bu benim için bulunmaz fırsat, Ankara'da 1 tane bile ağaç kalmadı desem abartım kimseyi şaşırtmaz.
Sarp için denize sıfır tesis olan Liberty Lykia oldu seçimimiz. Zaten denize sıfır çok tesiste yok.
Otelin içinde bulunduğu doğa muhteşem. Yemyeşil ağaçlar, berrak bir deniz. Deniz sadece Uzakdoğu fotoğraflarına eklenenlerden, pırıl pırıl.
Gelelim otele; Otel değişik bir konsepte, tam ortasında çarşı falan var.Biraz karışık bir ortam.Ama güzel.
Herşey dahil ama içicek çeşitleri sınırlı. Yemekler ise çok çeşitli ve lezzetli. Özellikle ızgara olanlar. Şu mayonezli 'bir gün önce bunun sadesini görmemişmiydik' olayı bana heryerde olur burda da oldu ama bunu da doğal karşılıyorum, onca çeşit yemek bulmak zor tabii.
A la Carte restoran var ama açık büfe denizin dibinde oturma fırsatı verdiğinden denemedik-ve unutmayın ücretli!
Odalar büyük, balkonlardan mis gibi deniz ve ağaç kokuları geliyor. Ama eski, artık yenilenmeli.
Personel sevimli ve ilgili.
Tekrar söylüyorum ve hep söylerim bu deniz bence Türkiye'nin en iyi denizi. Su çok serin olduğundan biz giremedik ve uzun uzun bakıştık kendisiyle.
Çocuklar için shuttle yada yürüyerek gidebileceğiniz bir dünya kurmuşlar. Su kaydırakları, oyun alanları kendilerine özel restoranlar.
Sarp belki yaşı henüz uygun değil belki de biraz rahatsızdı nedeni bilinmez pek sevmedi orayı. Genel havuza ve çocuk plajına gittik biz.
Çocuk plajındaki bar benim favorim oldu, tüm gün orada takılabilirim bir dahaki sefere.
Kids club saat 22:00 kadar açık diye biliyorum ama zaten gösteriler 22:00 gibi bittiğinden anne-baba 2 saat oynasın bizde birer 'drink' alalım olayına giremiyor.
Birde havlu meselesi var benim hoşuma gitmeyen.
Fazla eşya taşımamak için havlu götürmediyseniz şu havlu kartı sistemi burda da var ve ben bu işten hiç hoşlanmıyorum ama saygı duyuyorum, demekki otel havlusu seven çok evinde de kullanmak istiyor 😊bir daha kendi havlumla giderim.
Akşam üzeri yamaç paraşütlerinin otel önündeki piste inişlerini izlemeyi unutmayın, ben cesaret edemem ama belki siz edersiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder